H2 Hotel
Berlin-Alexanderplatz

+49 30 2408801-0

  • H2 Hotel Berlin-Alexanderplatz

    H2 Hotel Berlin-Alexanderplatz
  • H2 Hotel Berlin-Alexanderplatz

    H2 Hotel Berlin-Alexanderplatz
  • H2 Hotel Berlin-Alexanderplatz

    H2 Hotel Berlin-Alexanderplatz
  • H2 Hotel Berlin-Alexanderplatz

    H2 Hotel Berlin-Alexanderplatz

Hotel reviews: H2 Hotel Berlin-Alexanderplatz

Look no further!

Find out what guests think of the H2 Hotel Berlin-Alexanderplatz. Here we show you an overview of the hotel reviews that travellers have submitted on various portals. Book directly here with the Best Price Guarantee and take advantage of exclusive benefits.


Reviews

By: Gaertner-Jopa Y.

50 years
19.09.2016

Toll Lage und freundliches Personal ...more

Price   
4 / 5,0






Rooms   
5 / 5,0






Service   
5 / 5,0






Breakfast   
4 / 5,0






Cleanliness   
5 / 5,0






Lieber Gast, vielen Dank für Ihre hervorragende Bewertung unseres Hauses. Es freut uns sehr zu lesen, dass Sie einen super Aufenthalt bei uns hatten und Ihre Zeit in Berlin in vollen Zügen genossen haben. Bitte empfehlen Sie uns doch weiter. Herzliche Grüße aus Berlin Ihr Team vom H2 Hotel Berlin-Alexanderplatz // Nathalie Spyra – Online Guest Relation Manager

By: Leo

40 years
18.09.2016

Muy buena excelente ...more

Price   
3 / 5,0






Rooms   
5 / 5,0






Service   
5 / 5,0






Breakfast   
4 / 5,0






Cleanliness   
5 / 5,0






Dear guest, Thank you very much indeed for taking the time rating us well. It was our pleasure to serve you. Pleas erecommend us to your family and friends. Warm regards Your team of the H2 Hotel Berlin-Alexanderplatz // Nathalie Spyra – Online Guest Relation Manager

By: tsuri m.

40 years
18.09.2016

very good ' fresh food ...more

Price   
5 / 5,0






Rooms   
5 / 5,0






Service   
5 / 5,0






Cleanliness   
5 / 5,0






Dear guest, Thank you very much for rating us. Likely we note your comments and feedback. We are glad, that you enjyoed your stay this much with us and would be more than happy to welcome you back for another stay with us. Your team of the H2 Hotel Berlin-Alexanderplatz // Nathalie Spyra – Online Guest Relation Manager

By Anonymous

18.09.2016
Bewertung ist vom Gast unkommentiert.

Dear guests, We are delighted that you have enjoyed your stay this much. Thank you very much for your compliments and your friendly recommendation of our hotel. It would be our pleasure to welcoming you again. Your team of the H2 Hotel Berlin-Alexanderplatz // Nathalie Spyra – Online Guest Relation Manager

By Anonymous

18.09.2016
Bewertung ist vom Gast unkommentiert.

Dear guest, Thank you for rating us well in general. Our room size and interior is detailed described on our website. Unfortunately we cannot change the size of the room. We are currently implementing a better connection of our free WI FI. Warm regards from Berlin Your team of the H2 Hotel Berlin-Alexanderplatz // Nathalie Spyra – Online Guest Relation Manager

By: Shely

40 years
18.09.2016
Bewertung ist vom Gast unkommentiert.

Lieber Gast, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Es freut uns sehr zu lesen, dass es Ihnen insgesamt gut bei uns gefallen hat und Sie sich wohl bei uns gefühlt haben. Gerne begrüssen wir Sie wieder bei uns. Ihr Team vom H2 Hotel Berlin-Alexanderplatz // Nathalie Spyra – Online Guest Relation Manager

By: Nikita E.

20 years
17.09.2016
Bewertung ist vom Gast unkommentiert.

Lieber Gast, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Es freut uns sehr zu lesen, dass es Ihnen insgesamt gut bei uns gefallen hat und Sie sich wohl bei uns gefühlt haben. Gerne begrüssen wir Sie wieder bei uns. Ihr Team vom H2 Hotel Berlin-Alexanderplatz // Nathalie Spyra – Online Guest Relation Manager

By: BRUSSELMANS D.

60 years
16.09.2016
Bewertung ist vom Gast unkommentiert.

Lieber Gast, wir danken Ihnen sehr, dass Sie sich die Zeit genommen haben uns zu bewerten. Wir freuen uns sehr, dass Sie insgesamt einen sehr schönen Aufenthalt bei uns hatten und wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten. Ihr Team vom H2 Hotel Berlin-Alexanderplatz // Nathalie Spyra – Online Guest Relation Manager

By Anonymous

16.09.2016

Ein sehr schönes Hotel! Wir kommen immer wieder gerne! Nur weiterzuempfehlen! Wir sind immer wieder gerne Gast bei Ihnen! :-) ...more

Price   
4 / 5,0






Rooms   
4 / 5,0






Service   
5 / 5,0






Breakfast   
3 / 5,0






Cleanliness   
5 / 5,0






Lieber Gast, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Es freut uns sehr zu lesen, dass es Ihnen insgesamt gut bei uns gefallen hat und Sie sich wohl bei uns gefühlt haben. Gerne nehmen wir Ihr Feedback an und werden dies intern mit den Verantwortlichen besprechen. Wir freuen uns Sie auch bei Ihrem nächsten Aufenthalt in Berlin wieder bei uns zu begrüßen. Ihr Team vom H2 Hotel Berlin-Alexanderplatz // Nathalie Spyra – Online Guest Relation Manager

By: De W.

50 years
15.09.2016

Excellent ...more

Price   
4 / 5,0






Rooms   
4 / 5,0






Service   
5 / 5,0






Breakfast   
5 / 5,0






Cleanliness   
5 / 5,0






By: Hartmut

50 years
15.09.2016
Bewertung ist vom Gast unkommentiert.

By: Juan von C.

70 years
14.09.2016

Muy buena impresión general. Como sudamericano extraño la falta de bidet. ...more

Price   
2 / 5,0






Rooms   
4 / 5,0






Service   
5 / 5,0






Breakfast   
5 / 5,0






Cleanliness   
4 / 5,0






Our Customer Satisfaction Index

84 %

"EXCELLENT"

Based on 21274 reviews on 17 portals

CERTIFICATE:

Customer Alliance What's this?
x

What is the Customer Alliance Certificate?

Customer Alliance is an independent review provider for businesses, helping them to collect authentic customer feedback. As a result, this Review Certificate bridges the trust gap between businesses and you - the customer.

How does the review process work?

Our questionnaire is sent to all customers. Therefore, every single review you find here, has been submitted by a real customer and cannot be manipulated. Only customers who have interacted with the business can write a review.

What is the Customer Satisfaction Index?

The Customer Satisfaction Index offers an average rating based on all guest feedback. It therefore shows you how happy the customers are with the business. 100% represents the highest possible score.

All reviews

Customer Alliance 85%
Atrapalo 82%
Booking.com 83%
Expedia 86%
Google 84%
HolidayCheck 83%
HostelBookers.com 94%
Hotel.de 83%
Hotelreservierung.de 84%
Hotels.com 84%
HRS 78%
Logitravel 80%
Hotelkamer Veiling 100%
TopHotels.ru 96%
TrustYou 83%
Venere.com 84%
Zoover 84%
Location   
5 / 5,0






Room   
4 / 5,0






Cleanliness   
4 / 5,0






Staff friendliness   
4 / 5,0






Price   
4 / 5,0






Breakfast   
4 / 5,0






Official Hotel Partnerships